Foro de la Saga Total War en español desde 2007

SÍGUENOS EN LAS REDES:

JUEGOS TOTAL WAR:

The Italian Wars - Ultimate (Battle Beta)

Lun 14 Nov 2016 - 16:30 por Miguel80tp

The Italian Wars - Ultimate (Battle Beta)

Lanzada la beta del futuro Italian Wars - Ultimate. Se han añadido varias facciones nuevas, junto con una revisión completa de todas las estadísticas de las unidades. También se han agregado nuevos sonidos y música que proporcionan una sensación completamente nueva y un ambiente renacentista.

Más información // Fuente original

LO MEJOR DE #TOTALWAR EN YOUTUBE:

TOTAL WAR FAN SITE SINCE 2007

© SEGA. THE CREATIVE ASSEMBLY AND THE TOTAL WAR LOGO ARE TRADEMARKS OR REGISTERED TRADEMARKS OF THE CREATIVE ASSEMBLY LIMITED.

SEGA AND THE SEGA LOGO ARE EITHER REGISTERED TRADEMARKS OR REGISTERED TRADEMARKS OF SEGA CORPORATION.

ALL RIGHTS RESERVED.

ALL OTHER TRADEMARKS ARE THE PROPERTY OF THEIR RESPECTIVE OWNERS.

¿Cómo puedo obtener a Sauron?

Comparte

pask987
Bárbaro
Bárbaro

Cantidad de envíos : 67

¿Cómo puedo obtener a Sauron?

Mensaje por pask987 el Sáb 12 Mayo 2012 - 11:50

estoy haciendo la campaña con mordor y quiero saber como se crea a sauron para saber como se crea una de esas cruzadas,gracias

DWarrior
Usuario Reconocido
Usuario Reconocido

Nombre : David
Cantidad de envíos : 5263

Re: ¿Cómo puedo obtener a Sauron?

Mensaje por DWarrior el Sáb 12 Mayo 2012 - 19:55

¿Es eso posible? Shocked

pask987
Bárbaro
Bárbaro

Mensaje por pask987 el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:04

a pues nose pero esque me dice saurron is cuurrently not present,entonces nose que acer, y lo de sirvientes del lord negro que es?

Taqui
Usuario Reconocido
Usuario Reconocido

Nombre : TT
Cantidad de envíos : 5563

Mensaje por Taqui el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:16

Compañero, desde el absoluto desconocimiento porque no he jugado nunca con los "malos" ni he jugado suficientes turnos para haberlo visto, diría que Sauron "aparecerá" solo cuando se den unos requisitos previos o cuando se llegue al turno X.

Sauron tiene en este mod el papel de "Papa" y es el que ordenará las cruzadas.

Si quitas la niebla de guerra abriendo la cónsola y tecleando toggle_fow, verás que en la parte superior derecha del mapa hay un enclave que se llama "NO DEBE VERSE" o algo así. Diría que ahí es donde aparecerá Sauron.

Ya te digo que hablo desde el desconocimiento, pero creo que es así. Voy a mirar en TWC.

pask987
Bárbaro
Bárbaro

Mensaje por pask987 el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:27

y een que turno sale=??

Taqui
Usuario Reconocido
Usuario Reconocido

Mensaje por Taqui el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:44

Te pongo una recopilación de preguntas/respuestas sobre Sauron en el foro oficial del mod. Te he resaltado las dos que te interesan.

Q: Is Sauron in the mod ?
A: Yes, acts as a "pope" for the evil factions. He has his own faction and resides in an unreachable settlement.

Questions about Sauron and the One Ring

Q: How do I acquire the One Ring ?
A: Through events in your campaign you will be automatically notified where the One Ring might be located. If you conquer the settlement in question (the event will tell you which one) within the given time limit, your general will acquire the One Ring. When this happens an event will automatically pop up explaining you have successfully acquired the One Ring.

Q: What happens if do not acquire the One Ring after receiving several messages about its location ?
A: If you play as a good faction, the One Ring will always somehow end up in the hands of its former master Sauron. When Sauron is resurrected, he will be introduced on the campaign map in the form of a unique and powerful general. Mordor will also become stronger when this scenario becomes a reality. Your relations with other good factions will be penalized for the fact you haven’t tried to prevent Sauron from regaining the One Ring.

Q: When do I have to take the One Ring to the White Council ?
A: You must have the One Ring for at least 10 turns in possession when playing as a good faction. After this an event tells you, you have to bring the One Ring to the Council. Based on certain conditions, this can be at (the event will tell you where): Imladris, Mithlond or Caras Galadhon.

Q: Do I have to bring the One Ring to the White Council within the given time-limit with my ringbearer ?
A: It is a requirement if you want to have the possibility to destroy the One Ring later in your campaign. If you fail to meet the demands of the Council leader to show up at the meeting in time, the relations with other good faction will be less good as a result.

Q: What happens if the One Ring gets stolen from my ringbearer ?
A: You will have to be patient and wait until your spies report to you where the One Ring might be located.

Q: What is up with these reduced movement points of my ringbearer ?
A: The closer the One Ring gets to Mount Doom the more it can influence the One Ringbearer. It will become harder and harder to reach Mount Doom. These effects to do not apply to the Nazgûl and Sauron.

Q: When I reach Mordor controlled regions with my ringbearer, they automatically declare war to me. How is this possible ?
A: Mordor and more specifically Sauron want to have the One Ring back. Unconditionally.

Q: How do I destroy the One Ring?
A: You must play as a good faction and you must have accepted the task from the White Council to destroy the One Ring. Bring you ringbearer to Mount Doom and keep him there for more than 5 turns.

Q: What happens if I managed to destroy the One Ring ?
A: Mordor will lose all of their armies on the campaign map.

Q: How do I resurrect Sauron when I play as an evil faction (not when playing as Mordor) ?
A: First you must acquire the One Ring. Second you will be informed through an event that you have to take the One Ring to Sauron. You can achieve this by positioning your ringbearer in front of the Black Gate. Ensure that the Black Gate and Barad-dûr is controlled by Mordor! If you succeed, Sauron will be very pleased and will reward greatly for bringing the One Ring to him.

Q: What happens if I fail to give the One Ring back to Sauron within the given time-limit ?
A: Sauron will give the order to the other evil factions to take the One Ring from you. They will as a result all declare war to you. You will also lose the Dark Lord’s protection.

Q: How do I resurrect Sauron when I play as Mordor ?
A: Acquire the One Ring and take it back to Barad-dûr with your ringbearer.

Q: What happens if I let Sauron get killed ?
A: Besides losing a extremely powerful general , your economy will take a serious ''hit''.

Bueno. Creo que ahora sí que lo entenderás mejor.

Aparecerá un evento, en el que se te informa que el anillo único está en X sitio. Te saldrá la misión de ir a conquistar el enclave en cuestión para obtener el anillo de poder. Una vez consigas el anillo de poder, supongo que tu general adquirirá un trait del tipo "portador del anillo". Pues bien, tendrás un tiempo determinado para llevar el portador del anillo y situarlo enfrente de la Puerta Negra. Es condición que la Puerta Negra y Barad-dur estén bajo control de Mordor. Cumpliendo estas condiciones, Sauron aparecerá, se pondrá el anillo y a tu disposición..

Ojo, porque si no cumples la misión dentro del plazo establecido, Sauron les pedirá a las otras facciones del mal que vayan a buscar el anillo único para él y te declararían la guerra. Vamos, que si no cumples te excomulga del Mal.

Si Sauron muriese, para resucitarlo deberás ir otra vez a buscar el anillo único y traerlo de vuelta a Barad-dum.

¿En qué turno aparecerá? Pues no se sabe. Lo primero es esperar a que salga el evento este en el que te digan dónde está localizado el anillo único y a partir de ahí ir a buscarlo.

pask987
Bárbaro
Bárbaro

Mensaje por pask987 el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:50

muchas gracias

Taqui
Usuario Reconocido
Usuario Reconocido

Mensaje por Taqui el Sáb 12 Mayo 2012 - 20:54

Visto que Suron no se "crea", le cambio el nombre al hilo hacia algo más apropiado.

Y nada de gracias... quiero mi reputación, que mi curro me ha llevado, jejeje.

Contenido patrocinado

Mensaje por Contenido patrocinado Hoy a las 19:19

Fecha y hora actual: Dom 4 Dic 2016 - 19:19